woensdag 4 april 2012

Wil je me volgen?

Wil je me volgen? Dat vind ik hardstikke fijn, maar mag ik je ook vragen om lid te worden?

Omdat de website ook nogal persoonlijke informatie bevat, ben ik graag op de hoogte wie mij volgt. Als ik je ken, maar zelfs als ik je niet (goed) ken, mag je je aanmelden. Ik vind het prettig te weten wie en hoeveel mensen me volgen.

Ik heb er lang over nagedacht maar ik vind het toch fijn om een blog bij te houden, omdat ik regelmatig de behoefte heb om berichtjes, foto's, uitlatingen, verhaaltjes, ervaringen, hersenkronkels, gedachtenspinsels etc. de wereld in te gooien als uitlaatklep, positief en/of negatief. Op deze manier kan ik ook iedereen op de hoogte houden hoe het met mij en onze strijd tegen de ziekte van Kahler gaat.

Deze blog zal voornamelijk door mij gevuld worden, maar kan ook van allerlei van Wiely, Melle of Nino bevatten. Zo willen we de komende jaren een persoonlijk digitaal dagboek creëren. Wil je reageren op een blog? Dat kan onder de blog zelf. Je moet daarvoor wel aangemeld zijn. Dit is even een beetje een omslachtig gedoe, maar uiteindelijk wel te doen.

We hebben samen in ieder geval besloten het gevecht met Mr. Kahler aan te gaan, al zal dat niet altijd makkelijk zijn en zullen er veel up- en downmomenten komen.

4 opmerkingen:

  1. Tuurlijk word ik lid! En wat voor één: de allereerste! Ik zal trouw alles volgen en je helpen waar ik kan, lieverd.
    Hele dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marcha,

    ik ga je volgen hoor wil graag lezen hoe je je voelt en als het kan je steunen moed inpraten enz...via deze weg.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Marcha,
    Ik ben een trouwe volgster van Rona en zo stuite ik op jouw naam.
    Je ziet ik ben precies aan het begin begonnen, en wil mij graag in het kort even voorstellen.
    Ik heet Yvonne - ben 51 jaar - en sinds 16 september 2011 ook een Kahler mens - ik zit nu vanaf sept. aan de maandelijkse APD infusen - houdt zelf ook een BLOG bij om toch mijn verhaal te doen, en niet iedere keer aan familie en vrienden van A to Z alles te herhalen. Ik zit nog in een rustig vaar water - wat ik zo in vluchtigheid van jouw en ook van Rona niet zo kan zeggen, jullie hebben al heel wat door staan. Ik wil jouw alvast heel veel geluk toe wensen met je SCT, en dit ga je zeker goed door komen. En met jouw goed keuring wil ik je graag blijven volgen - jij geeft maar een seintje - harte groet van Yvonn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Yvonne,

      Natuurlijk mag je mijn blog volgen, ik heb die van jou ook opgeslagen. Ik wens je veel sterkte met de behandelingen. Gr. Marcha

      Verwijderen