maandag 16 april 2012

We had a dream...

‘Zo schat, dit is pas genieten, hè?’
‘Zeker, schat, heerlijk’
‘Zo aan de waterkant’
‘Mooi is het, hè?’
‘De zon, de natuur, het water, geweldig’
‘Dit is het leven!’
‘Dit geeft zo’n rust’
‘Heerlijk ontspannen’
‘Ben zo blij met ons bootje’
‘Ze is mooi, hè?’
‘Ze is prachtig’
‘Net groot genoeg voor ons vieren’
‘Het past inderdaad net’
‘Ach, straks willen de kinderen niet eens meer mee’
‘Nee, dat denk ik ook niet’
‘Nog een paar jaar, dan gaan ze zelf op vakantie, of ze blijven thuis’
‘Ja, dan willen ze niet meer met ons op een bootje zitten’
‘Het is een perfect bootje voor ons tweeën’
‘Zeker weten, schat’
‘Dan kunnen we elk weekend gaan varen’
‘Echt wel, dat gaan we zeker doen’
‘Als het mooi weer is’
‘Lijkt me heerlijk’
‘En later, als we niet meer hoeven te werken, dan kunnen we elke zomer varen’
‘Dat is nog ver weg’
‘Maar wel onze droom’
‘Wel onze droom’
‘En dat gaat ook gebeuren’
‘Dat zou geweldig zijn’
‘Echt iets voor ons’
‘Zeker weten, schat’
‘Ik zie het helemaal voor me’
‘Absoluut’
‘Vrijheid’
‘Genieten’
‘Dat wil ik, schat’
‘Ik ook, lieverd’
‘Dan gaan we dat gewoon doen, later’
‘Als er niks tussen komt natuurlijk…..’
‘Wat zou er tussen moeten komen…..’
 (...….)

                     ∞∞∞

2 opmerkingen:

  1. Tranen in mijn ogen. Ik zie jullie zo zitten. Met jullie bootje. En jullie gaan er echt de komende jaren nog van genieten. Dubbel en dwars. Wat dat is jullie gegund. Meer dan wie ook in deze wereld. Xxx Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Marcha,
    Wat een indrukwekkend stukje heb je weer geschreven..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen