maandag 9 april 2012

Steen voor steen

(in antwoord op Wiely's bericht hieronder)

Het is eenzaam
met een muurtje om me heen
Alleen
Met mijn gedachten
Alleen
Met mijn verdriet
Ik wil wel alles met je delen
Want alleen kan ik het niet

Maar je moet me helpen
Help me steen voor steen
Dit muurtje af te breken
Dan ben ik niet meer alleen

Met jou erbij
Ben ik sterk
Met jou bij mij
Kunnen we delen
Het verdriet
De pijn
De woede
De angst
Alleen door dicht bij elkaar te zijn
Elkaar te troosten
En tot steun te zijn

Die knuffel heb ik nodig
En ik geef hem graag aan jou
Zodat je voor altijd weet
Dat ik van je hou

Ik wil je dus nu vragen
Help je me steen voor steen
Dit muurtje af te breken
Dan zijn we samen nooit meer alleen

1 opmerking:

  1. Lieve Marcha, het is moeilijk om een muurtje langzaam af te laten brokkelen, maar wel mogelijk.
    Meerdere Haggenburgers hebben zo'n muurtje, ik heb de mijne ook geleerd af te bouwen. Juist door moeilijke perioden, zoals waar jullie nu inzitten, kan helpen dit muurtje omver te krijgen, al is dat niet altijd gemakkelijk.
    Maar als je wilt, en je erom vraagt, zoals je doet, dan ben je eigenlijk al bezig. Heel veel sterkte, liefs Cecilia.

    BeantwoordenVerwijderen