zaterdag 21 april 2012

Rijk

Ik voel me een rijk persoon.

De afgelopen 3 maanden hebben er zoveel mensen met mij en ons meegeleefd en aan ons gedacht, met ons meegehuild, gesteund en getroost. Ik heb zoveel mooie kaartjes, woordjes, bloemen, telefoontjes, bezoekjes, kadootjes, briefjes en berichten ontvangen. Daar ben ik gewoon helemaal warm en stil van.... nog steeds....

Mijn 3 kanjers van mannen zijn er natuurlijk onvoorwaardelijk voor me, bij me en met me, met hun onuitputtelijke liefde en steun. Mijn moeder, vader en zijn vrouw, mijn zusje en gezin, mijn schoonzus en family en mijn schoonouders steunen ons met al hun krachten en positieve energie, hoewel het nieuws bij hen ook is ingeslagen als een bom en zij dit ook zullen moeten verwerken. Ze staan altijd voor me klaar, hoe machteloos ze zich voelen, daar ben ik hen enorm dankbaar voor!

Het voelt zo goed te merken dat er zoveel mensen zijn die om ons geven: van oude vrienden tot jonge vrienden en nieuwe vrienden, vriendinnen, vrienden van vrienden, aanhang, collega's en oud collega's, werkgevers en oud werkgevers, tantes, ooms, nichten en neven, buren en oude buurtjes, facebookvrienden, vrienden van vroeger, klasgenoten, oud klasgenoten, familie uit Amerika en andere landen. Veel uit verwachte hoeken natuurlijk, maar ook hartverwarmende dingen uit onverwachte hoeken.

Mooie woorden, spreuken, steunende en oppeppende gezegden, het voelt heel warm en geliefd. Je voelt echt dat je er niet alleen voor staat en dat is een heel warm en bijzonder gevoel en ik heb op deze manier nooit geweten hoe dat was. Heel speciaal om mee te mogen maken. Het geeft een enorme boost en veel kracht en positiviteit voor de toekomst. Precies wat we nodig hebben. Onze dank is groot hiervoor! Mijn dank is groot!

En dat is voor mij rijkdom!

2 opmerkingen:

  1. Beste Marcha,
    Ik heb enorm veel bewondering voor jou, hoe je dingen verwoord, hoe je tegen dingen aankijkt, hoe je je emoties beschrijft..en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wanneer ik jou stukjes lees moet ik soms lachen, soms springen de tranen me in de ogen. Maar ik vind het zo mooi, en ik weet helemaal niet hoe ik moet reageren... Dat wilde ik je graag laten weten. Ik heb enorm veel respect voor jou.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt je gedachten en emoties enorm goed beschrijven en ook duidelijk maken aan een ander. Jij schrijft, dat alles jou een enorme boost geeft, maar jouw reaktie geeft mij ook weer kracht, zo zie je dat het ook een wisselwerking is, al verkeer je in zo'n moeilijke situatie. Ik vind je een echte KANJER, in velerlei opzichten. Knuffel, Cecilia.

    BeantwoordenVerwijderen