woensdag 4 april 2012

Gedachtenspinsels (1)


-          Ik voel een enorme huilbui vastzitten, maar ik krijg hem er gewoon niet uit…

-          Wat kun je anders doen als je denkt dat je nog 1 week niet-ziek bent, dan eindelijk eens die foto’s uitzoeken om na te bestellen…

-          Moet ik nou wel of niet het uitvaartcentrum bellen voor meer informatie?

-          Krijg nu al geen hap door m’n keel en dan ben ik nog geeneens misselijk…

-          Als ik denk dat het nieuws nu inmiddels wel is aangekomen, schrik ik me toch ineens weer het leplazarus….

-          Eigenlijk ben ik compleet uitgeluld….

1 opmerking:

  1. Ik heb van dichtbij meegemaakt (mijn vader) wat een chemokuur inhoudt. Gelukkig is er tegenwoordig extra medicatie om een deel van de bijwerkingen tegen te gaan. Natuurlijk zal het niet ongemerkt voorbijgaan het is toch wel iets waar je lichaam mee aan de gang moet. Dit alles en dat hoop ik met heel mijn hart een volgende stap op weg naar herstel!

    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen