woensdag 29 augustus 2012

Uit de dip

Eindelijk thuis. Maandagmiddag. Bij de verpleging aangegeven dat ik erg graag naar huis wilde. Ze hadden ook weer bedden nodig, misschien dat dat in mijn voordeel werkte. Ik zou dus voor de ambulante zorg in aanmerking komen. Dus ik bleef patiƫnt van de afdeling zolang ik nog in de dip zit. Dus eindelijk kon ik weer naar huisje, lekker bij mijn mannetjes!

Ben wel vreselijk moe. Soms nog een beetje misselijk, nog niet veel eetlust en een hele droge mond.

Vanmorgen bloed laten prikken en de uitslag was: ik ben UIT de DIP! Dus dat is goed nieuws, nu moeten de waardes nog wat hoger worden en ga ik me langzaamaan hopelijk ook beter voelen.

Nu lekker bijkomen.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je, eindelijk weer thuis bij je mannetjes. En hopen dat je je snel weer beter gaat voelen en weer wat meer kan doen.
    Je hebt een hele moeilijke tijd achter de rug,
    maar nu is het vooruit kijken naar leuke, fijne,
    gezellige, gewone dingen en geen ziekenhuisdingen en alles wat daar mee samenhangt.
    Een voorspoedige genezing, liefs, C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcha.

    Ten eerste heel fijn natuurlijk dat je thuis bent. Ik ben heel erg benieuwd hoe je je inmiddels voelt. Kun je een beetje omgaan met de moeheid?
    Het is niet niks, je denkt heerlijk thuis maar je kunt waarschijnlijk niet zo veel. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat het bij jou veel makkelijker gaat dan bij mij.
    Ik wens je heel veel geduld en sterkte toe.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen