maandag 27 augustus 2012

Wat ik je wilde vertellen....

Heb je enig idee?

Heb je enig idee hoeveel ik je mis?
Heb je enig idee hoeveel ik de kinderen en Tapas mis?
Heb je enig idee hoeveel ik het mis om samen op de bank te hangen, te lachen, tv te kijken?
Heb je enig idee hoeveel ik het mis om samen te kokkerellen?
Heb je enig idee hoeveel ik het mis om samen Tapas uit te laten?

Heb je enig idee hoe het is om:
- ruim 2 weken niet thuis te zijn
- niet in je eigen bed te liggen
- eten te eten wat helemaal niet je keus en ook niet lekker is
- niet naast je man te liggen maar bij een vreemde op de kamer
- totaal geen privacy te hebben
- de buitenlucht te missen
- je huisje te missen
- knuffels te missen?

Heb je enig idee hoe ik me inhou om:
- niet elke dag keihard te janken of het uit te schreeuwen dat ik hier niet wil zijn
- niet achter jullie aan te lopen als jullie hier weer weggaan....
- niet gillend gek te worden

Heb je enig idee dat ik dat allemaal doe om het hier vol te houden?

Heb je enig idee dat ik:
- jullie straks dood ga knuffelen als ik weer thuis ben
- lekker tegen je aankruip op de bank
- weer lekker bij je in bedje lig
- GIGANTISCH VEEL VAN JULLIE HOU!
- niet kan wachten tot ik thuis ben

Misschien had je geen idee, maar dat wilde ik je dus vertellen!

Rood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hartRood hart

2 opmerkingen:

  1. In één woord herkenning.
    Nog ff volhouden en dan snel naar huis.

    Digitale knuffel van mij, Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet heel erg moeilijk voor je zijn, lieve Marcha.
    Al heb je dit eigenlijk gericht aan je man, ik vind het knap, dat je dit ook aan de buitenwereld laat weten.
    En het vraagt inderdaad heel veel doorzettingsvermogen, wat je wel hebt, anders had je dit niet kunnen schrijven.
    Maar liefde doet gelukkig heel veel, en daar heb je geen gebrek aan!!!!
    Liefs en sterkte, C.

    BeantwoordenVerwijderen