zondag 5 augustus 2012

Eind of begin?

Een rare week.
Deze laatste week.
De laatste week?
De laatste week voor alles begint.
Dus misschien moet je wel zeggen: het is een nieuw begin.

Maar wat is 'een nieuw begin' als je weet dat je eerst tot het einde moet?
Het einde.
De diepte.
De dip.
All the way.

Een emotionele week.
Dat is het ook.
Angst, onzekerheid en spanning.
Tranen voor het onbekende.

En wat als het mis gaat?
Maar het gaat niet mis.
Maar wat als het toch mis gaat?
Hou op met zo te denken!
Ik hou op.

Ik zei al, het is een rare week deze laatste week.
Angst, onzekerheid en spanning.

Maar het is niet de laatste week, het is de eerste van een nieuw begin!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Marcha,
    het is natuurlijk heel moeilijk voor je, en begrijpelijk dat je konstant zit te wikken en te wegen, maar je kunt je angst, onzekerheid en spanning niet vermijden, het is goed dat je die ook onder ogen ziet.
    Al schrijf je, het is de eerst week van een nieuw begin, want dat wil je graag, maar in je achterhoofd houd je toch dat vraagteken. En dat is helemaal normaal.
    Ik wens je deze week toch ook wat afleiding toe, dat je niet alleen maar steeds daar aan hoeft te denken. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve haggi,
    Fijn dat jullie nog zo hebben kunnen genieten van jullie vakantie. Helaas alweer voorbij dus.Het lijkt me inderdaad een hele rare week. Ik probeer me voor te stellen hoe het voor je moet zijn, maar dat lukt natuurlijk nooit voor 100%. Ik hoop voor je dat je deze week nog een paar fijne dagen hebt en dat je je vrijdag goed en fit mag voelen om er ''tegenaan'' te gaan. Sterkte in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marcha.

    Mooi verwoord en ja helaas voor een groot deel waar. Ik kan je alleen maar zeggen, onderga het en probeer zo veel mogelijk te slapen. Dan gaat de tijd het snelst voorbij. Misschien heb je helemaal niet zoveel last. Kan ook nog hoor.
    Op het formum van het CMWP staat ook een heel positief verhaal. Dus dit kan ook nog.
    Ik vond het zwaar, heel zwaar. Ook thuis nog even maar nu gaat het heel goed, nog geen maand na de transplantatie.
    Ik ben zelfs al 1 1/2 wezen shoppen voor nieuwe kleding. Wij gaan nl over 9 weken 10 dagen naar Mauritius naar 2 hele luxe resort's waar je heel net gekleed dient te zijn voor het dinner. Nou lieverd doe rustig aan en slapen dan gaat de tijd het snelst.

    BeantwoordenVerwijderen