donderdag 16 augustus 2012

Tot nu toe gaat het goed

So far so good. Gisteren en vandaag zijn redelijk goed verlopen. Het enige wat ik voel is een lichte keelpijn, die met paracetamol makkelijk te onderdrukken is. Verder nog nergens last van. Het wachten is op de dip. Ben benieuwd naar de bloeduitslag van vrijdag, dan kunnen we zien of de dip eraan zit te komen.

Ben net wel door een diƫtiste bezocht. En ik krijg er eiwitrijke drankjes bij, omdat ik door de iets verminderde eetlust toch wat ben afgevallen en ze willen voorkomen dat dit nog meer wordt. Ik moet natuurlijk wel zoveel mogelijk op krachten blijven, ik heb ze nog nodig straks.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed gaat. Mogen jullie paracetamol hebben. Wij mochten dat in Maastricht niet omdat paracetamol de koorts ook onderdrukt. Toch vreemd hoor diverse andere werkwijzen. Die eiwit drankjes goed koud drinken dan valt het echt wel mee. Ik heb er inmiddels ook elke dag 1 omdat ik toch wel aardig afgevallen ben. 7 kilo.

    Nou hup je dip in en er weer goed uit komen.
    Denk aan je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws zeg! Hoop dat je je nog steeds goed voelt!
    en/of dat de dip meevalt.........

    BeantwoordenVerwijderen