dinsdag 21 augustus 2012

Verhuizing

Af en toe denk ik, hoe kom ik deze dag door, maar dan is het opeens al weer dinsdag en gaan de dagen achteraf soms toch best snel. De bloedwaardes waren vrijdag nog verder gedaald, maar pas uit de afname van gisteren kwam dat ik nu inderdaad in de dip zit.
Ik voel me ook wat minder fijn, heb af en toe diarree en mijn keel doet behoorlijk zeer. Dat is niet zo fijn bij het eten en drinken en ik moet erg mijn best doen om voldoende binnen te krijgen. Gelukkig zijn er diarree-remmers en morfinepleisters!

En toen kwam er een stuk plafond naar beneden in de kamer waar ik lag!
Op het bed van mijn buurmeisje, met water. Lekkage dus. Lekker dan.
Dus werden we verhuisd, 2 kamers verderop en tenslotte naar een kamer aan de andere kant (145) omdat ze misschien wel meer kamers daar moesten repareren.
Doordat er stof en vocht is vrijgekomen, hebben ze me aan de anti-schimmelpillen gezet die als bijwerking voor lichte hallucinaties kunnen zorgen. Ik persoonlijk hou daar niet zo van, maar ja zo'n schimmelinfectie schijnt niet mis te zijn, dus ja, ik moet wel. Ik zag wel steeds mijn eigen huisje, bedje en mijn gezin voor me, maar ik denk dat die niet onder de hallucinaties vielen ;)

Door de morfinepleister ben ik wel weer wat misselijk af en toe, ben ik wat moeier, heb ik wel wat minder keelpijn maar is de strijd met eten en drinken dus nog niet voorbij.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marcha, ik vermoedde al dat je in de dip zit. Geen puf meer om te schrijven en zo. Laat alles maar, denk je dan. Jeetje en dan dit lekkage. Bah, zit je niet echt op te wachten.
    Tegen de misselijkheid van de morfine zou je wat Tavegil kunnen vragen. Ik heb het met de tramal, dit is een zusje van morfine. Van morfine wordt ik ook altijd misselijk. Tavegil helpt dan wel wat.

    Tavegil is trouwens een anti histaminicum, werkt tegen allergie. Heel veel mensen reageren zo op morfine. Morfine is lekker maar kan ook troep zijn. Ik hoef het niet meer.

    Nou meis fijn dat je in de dip zit dan kun je nu alleen maar omhoog. Sterkte hoor.

    Hartelijke groet Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte en we hopen dat de dip meevalt. We denken aan je! xxx Regi, Suus en kids.

    BeantwoordenVerwijderen