woensdag 15 augustus 2012

Stamcellen terug!

Yeah, gisteren mijn stamcellen teruggekregen, 2 zakjes, elk 20 minuten. Toch een raar idee, toch ook een bijzonder moment. Dat betekent eigenlijk dat ik nu in volledige remissie zit. En dat het allemaal maar lang mag wegblijven.

Nu afwachten wat mijn bloedwaardes gaan doen. Komen de rode bloedcellen onder een bepaald niveau dan wordt er minder zuurstof vervoerd door het bloed en daar word ik heel moe van. Zijn de witte bloedcellen laag dan krijg ik waarschijnlijk met infecties te maken omdat mijn weerstand dan ook laag is. Zijn de bloedplaatjes laag, dan krijg ik waarschijnlijk last van bloedingen (mond) of blauwe plekken.
Nou ja, ze houden me hier goed in de gaten. Voor de meeste dingen is wel weer een middeltje.

Hopelijk gaan mijn waardes snel naar beneden, des te eerder ben ik weer uit de dip en kan ik naar huis!

2 opmerkingen:

  1. Eindelijk waar je zo lang hebt op moeten wachten,
    en nu maar hopen, dat je niet teveel bijwerkingen hebt of krijgt, maar dat je weer redelijk gezond uit de voeten kunt. Je hebt er veel voor moeten doen, en laten.
    Ik wens je heel veel sterkte, ook voor je gezin.
    Knuffel. C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd snel je dip in en dan snel daarna naar huis.
    Ik vond het op zich wel eng, eng dat in niet in mijn dip zou glijden maar gelukkig wel gebeurt.

    Nou glijden maar en opknappen.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen