maandag 13 augustus 2012

Heimwee en maar 1 wens

Vandaag voelde ik me redelijk goed, niet misselijk meer, dankzij de pilletjes. Had wel een rare nacht gehad, was echt letterlijk elk uur wakker geworden om vervolgens steeds weer in slaap te vallen. Toch was ik niet echt heel moe vandaag. Ja, vanmiddag even een momentje, maar verder viel het mee.

Het liefst was ik vandaag eventjes naar huis gegaan om dan morgenochtend weer terug te komen. Maar na overleg met de verpleger bleek dat dat niet mogelijk was omdat ik dan vanavond al terug moet zijn. En ik ga niet voor een paar uurtjes op en neer naar Almere. Jammer, had er echt even zin in gehad, eigen huisje, eigen bedje, bij mijn 3 liefste mannen.

Dus toen ik mijn schatje sprak rond etenstijd kon ik een heimwee-momentje even niet meer tegenhouden. Ik mis het zo om bij ze te zijn. We weten waar we het voor doen, maar dat maakt het niet altijd even makkelijk. Gisteravond hebben ze allemaal vallende sterren gezien en heel veel wensen voor mij en ons gezin gedaan. Al zou er maar eentje uit komen....

Morgen krijg ik mijn stamcellen terug, een spannend moment, een nieuw begin, een schone lei! Dat het de heimwee maar waard mag zijn!

3 opmerkingen:

  1. Ik denk ook dat je eigen stamcellen niet kunnen wachten om weer teruggeplaatst te worden...en ze willen je helpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende dag vandaag. Stuur ze maar heen waar ze heen moeten.
    Heel veel succes.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het vandaag goed gegaan is. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen