woensdag 5 september 2012

Opbouwen

Inmiddels weer ruim een week thuis en het gaat naar omstandigheden redelijk goed. Ben nog wel erg gauw moe, mijn conditie moet weer helemaal opnieuw opgebouwd worden. Dat probeer ik te doen door toch elke dag minimaal een rondje van een kwartier met de hond te lopen, verder even een boodschapje doen, een wasje draaien en ook mijn rust te pakken. Je wilt weer meer dan je kan en dat vind ik nog wel moeilijk. Maar ja, het gaat niet sneller dan het gaat. Ik kan niet anders dan er aan toegeven, maar het is wel frustrerend af en toe.

Morgen weer een afspraak met de hematoloog en dan hoor ik ook wat eventueel het verdere traject word. Ook nog even bloedprikken en APD.

1 opmerking:

  1. Lekker dat je weer thuis bent hoor. En je hopelijk langzaamaan weer wat beter voelen. Het beloofd mooi weer te worden dit weekend dus dat helpt misschien..... Succes morgen. Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen