woensdag 26 september 2012

'T gaat goed

Het gaat eigenlijk wel goed met me! Ik ben niet meer zo moe, ik slaap beter, ben actiever, fitter, doe meer. Kortom, het gaat goed. Ik begin me zelfs thuis af en toe te vervelen, dus probeer mezelf veel bezig te houden.

Vorige week een gesprek gehad met de bedrijfsarts. Over een week of 3 ga ik langzaam weer beginnen met werken, 2 dagdelen per week om te beginnen en dan kijken hoe het gaat. Dat is wel fijn.

Over 2 weken heb ik weer een afspraak met de hematoloog. Hopelijk zijn de waardes dan nog meer naar beneden gegaan, zodat ik nog steeds geen behandeling hoef en weer aan de toekomst kan gaan werken.
Ik merk dat de ziekte een beetje naar de achtergrond verschuift en dat voelt prettig. Laten we hopen dat dat voorlopig zo blijft!

5 opmerkingen:

  1. Weer een geheel herkenbaar verhaal. Fijn dat het de goede kant op gaat bij je.
    Sinds 3 dagen gaat het hier helemaal de goede kant op. Veel minder moe en zo. Mag ik vragen of jij lichamelijk zwaar werk hebt of heb je zittend werk?
    Ik ben verpleegkundige en de afeling waar ik werk is altijd heel erg druk (Verloskunde)
    Ik moet dinsdag weer naar de bedrijfsarts, wil wel erg graag weer aan het werk maar ben wel heel erg bang voor een terug val. Dat thuis zitten heb ik inmiddels wel gehad.

    Gr Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je, Marcha, dat je je eindelijk wat beter gaat voelen en actiever gaat worden en dat je binnenkort misschien een klein beetje kan gaan werken. Had je dat ooit nog kunnen voorzien?
    Je hebt het heel zwaar gehad, maar al je moeite is niet onbeloond gebleven. Voor je gezin zal dit ook beter te verwerken zijn, want voor hen was het ook zwaar.
    Dus die zullen gelukkig zijn dat jij een stuk beter bent.
    Hopen dat het nog een hele tijd zo zal blijven.
    Liefs, C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcha,
    Wat goed om te lezen dat je over 3 weken weer langzaamaan aan het werk mag! Dat zal best wennen zijn.
    Ik hoop met jou dat je waardes perfect zijn en dat je weer vooruit kan gaan kijken! Het mag nu wel klaar zijn met ziekzijn en ellende!
    Ik spreek je weer!
    Gr. Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker voor je Marcha! Ik hoop dat straks het werken ook goed gaat en dat je zo weer een beetje kan op bouwen.
    Groetjes! Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcha.

    Hoe is het met werken gegaan. Ben heel erg benieuwd hoe het met je gaat.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen