vrijdag 7 september 2012

Rust

Gisteren gesprek gehad met de hematoloog. Voorlopig zal ik geen behandelingen meer krijgen. In ieder geval zolang de waardes op het juiste niveau blijven. Ik was wel opgelucht dit te horen omdat ik de Hovon studie volg was ik een beetje bang dat ik nog 2 zware chemokuren zou krijgen. Maar wat voor mij het beste is, zal steeds maatwerk zijn. Wel is genoemd dat ik eventueel nog een keer de stamceltransplantatie kan krijgen. Ze hebben genoeg stamcellen over en ik heb deze behandeling redelijk goed doorstaan. Maar dat is pas voor later zorg en ik hoop voor heel veel later. Nu kan ik echt aan het opbouwen werken. Over 5 weken moet ik pas weer terugkomen.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk Marcha dat je nu even rust krijgt. Je hebt het echt nodig die rust, maar al zou je nu nog verder moeten, je doet het.
    1 troost, energie en conditie opbouwen gaat langzaam maar als je de tijd hiervoor neemt komt het echt weer goed. Ik wil ook zo graag weer patient af zijn, gewoon niks meer alleen mijn leven van voor de diagnose. Ik denk dat we er best wel aardig in de buurt gaan komen hoor.

    Digitale knuffel van Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marcha,

    Ik heb echt met schrik en verbazing alles gelezen ik zocht Melle en Nino via google en kwam hier terecht, maar jeetje meid wat een ellende hebben jullie meegemaakt als gezin door jou ziekte maar wat zijn jullie een hecht en liefdevol gezin en wat ben jij een kanjer hoe je hiermee omgaat en je er doorheenslaat ben trots op je en zal jou blog vanaf nu gaan volgen hopend dat je nog langs ins ons midden mag blijven en van je mooie gezin mag genieten.
    Sterkte.
    Groetjes Danielle (dochter van oude oppas van de jongens Pauline)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcha.

    Hoe gaat het daar met opknappen? Ik hoop dat geen bericht goed bericht is.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen