zondag 6 mei 2012

Do you follow me.......?

Ik weet dat er een aantal mensen zijn die mijn blog volgen maar die zich nog niet hebben aangemeld en ik zou het echt heel fijn vinden als ik jouw naam bij de volgers zie staan. Als ik je goed ken, of maar een beetje ken of als ik je zelfs helemaal niet ken dan nog stel ik het op prijs als je naam erbij staat. Wil je dat voor me doen?
Ik weet dat het even een gedoe is om je aan te melden, ik dacht dat je een google account moet hebben of deze anders moet aanmaken. Ook om eventueel, als je dat wilt, een reactie te zetten moet je eerst zijn aangemeld.
Kom je er zelf niet uit dan is er vast wel een digi-expert in je omgeving die kan helpen. Neem als het echt niet lukt, contact met ons op, dan helpen we. Hoe meer mensen lid, hoe beter. Dat doet mij en ons namelijk gewoon heel goed! Het voelt echt als een enorme (mentale) steun! Do you follow me?
Zet onderstaand geweldig mooie en toepasselijke liedje erbij op en het lukt vast!

http://www.youtube.com/watch?v=fzWQV5OiQQQ

Triggerfinger: I follow rivers songtekst

Oh I beg you, can I follow
Oh I ask you why not always
Be the ocean where unravel
Be my only, be the water where I'm wading
You're my river running high, run deep run wild

I I follow, I follow you in deep sea baby
I follow you
I I follow, I follow you, dark room honey
I follow you

He's the message, I'm the runner
He's the rebel, I'm the daughter waiting for you
You're my river running high, run deep run wild

I I follow, I follow you deep seas baby
I follow you

I I follow, I follow you, dark room honey
I follow you

You're my river running high, run deep run wild
I, I follow, I follow you deep sea baby,
I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey,
I follow you
I, I follow, I follow you in deap seas baby,
I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey,
I follow you

[Repeat till end]
I, I follow, I follow you deeps sea baby,
I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey,
I follow you

5 opmerkingen:

  1. Het viel mij ook op, dat er zo weinig reacties geplaatst werden, al zullen sommigen dit niet de weg vinden, maar je wel gewoon mailen. Maar als jij het graag wilt, dan vind ik het ook dat je het mag vragen. Ik denk iedere dag aan je, volg je blog, stuur je kracht, moed en liefde, om dit alles vol te houden, zodat je zo lang mogelijk mag genieten van je gezin. En in redelijke gezondheid, want je bent er inmiddels achter, dat dat belangrijker is dan geld. En een fijne omgeving van mensen, die je steunen.
    Liefs, Cecilia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Marcha, prachtig lied. Ook wij (daar reken ik ook mijn moeder bij) leven met je mee. We hopen dat je de kracht blijft vinden om op een positeve manier dit proces te doorstaan.
    Een knuffel uit Krommenie voor jullie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marcha, Je staat als shortcut op mijn scherm, dan weet je het wel! Elke dag kom je even voorbij, ben je haast aan het stalken;) Dat is ook een vorm van volgen toch...

    BTW De versie van Triggerfinger is mooier dan het orgineel.

    I I follow, I follow you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mijn favo nummer en vanaaf op fb gezet ! is dat toeval of toeval ? I FOLLOW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meestal reageert maar 10% :). De rest spiekt! Kan je niet nakijken wie kijkt? Met een eigen website is dat mogelijk, en kost geen drol! Ik kijk iig, en reageer wanneer ik kan. XX. Oja, aardig liedje ;).

    BeantwoordenVerwijderen