zaterdag 12 oktober 2013

Kahler versus me

Lekkere binnenkomer voor het weekend. Gisteravond belde mijn arts met de uitslag van de MRI. Die was toch minder goed dan we gedacht hadden. In beide bovenarmen zit een Kahlerhaard, oftewel een ophoping van kwaadaardige plasmacellen! Rechts bij de breuk en links meer naar de ellenboog toe. En ik riep nog... er zal wel niks uitkomen, want ik heb nergens last van....

Schijn bedriegt dus. We zijn hoogst verbaasd, ten eerste omdat mijn rechterarm zo goed geneest, ten tweede omdat ik links helemaal niets voel en ten derde omdat mijn waardes nog steeds relatief laag zijn. Een grote tegenvaller. Zo kan het dus gaan, je leeft weer je leven, je kan zelfs soms zelfs heel even vergeten dat je deze ziekte hebt, maar ondertussen... Verbaasd en weer (even) verslagen. En gefrustreerd omdat je totaal niks onder controle hebt of in de hand.

Wat kan ik doen? Anders eten? Meer bewegen? Minder bewegen? Minder stress? Nog meer hopen, bidden, smeken? Wat moet ik in godsnaam doen? Zeg het me maar, als je het weet! Het maakt allemaal geen ene moer uit. Je kan je goed voelen en ondertussen is er in je lijf van alles aan de gang. Woekerend, sluimerend en slopend! Eng idee. Wat een Ka-uu-Tee-ziekte!

En nu?
Mijn arts bespreekt woensdag in de röntgenbespreking of ze gelijk willen gaan bestralen. Of ze het goed hebben gezien, wil ze vragen. Zij was ook erg verbaasd over deze uitslag. We zagen deze uitslag allemaal even niet aankomen. Maar ja, een MRI zal wel niet liegen...

En nu?
Volgens mij heb ik 2 keuzes.
1. Helemaal in zak en as gaan zitten. Doen we ook even...
2. Of toch maar weer positief denken. En ik denk dus dan maar, gelukkig niks in mijn hoofd, gelukkig niks in mijn rug, niet mijn bekken, heupen of benen. Het zijn m'n armen maar, paar stralen erover heen en klaar. Simpel... Toch...? Of niet?

7 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een $#%^&*(#! nieuws zeg!...echt zoo ontzettend niet leuk! Als ik toch iets kon bedenken wat echt zou helpen...........
    Haggi'; sterkte maar weer voor jou en jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve grote nicht. Ik stuur bakken vol positieve energie. Hang in there, tiger. Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend K zeg. Denk je dat je idd goed bezig bent, je arm geneest goed, krijg je dit op je bordje gepresenteerd. Natuurlijk mag je even in zak en as gaan zitten maar jou kennende gaat dit niet lang duren en ga je weer het gevecht aan. Ik wens je heel veel kracht op de draad weer op te pakken na deze mededeling.

    Digitale knuffel van mij. Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tegenvaller. Wat is Kahler toch een sluipmoordenaar. Slaat op onverwachte momenten toe. Ik kan begrijpen dat je in zak en as zit, maar wensen je veel sterkte om weer te vechten tegen deze mededeling.

    Succes en sterkte,
    Groetjes Pim en Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vreselijke tegenvaller weer. Denk je, dat het redelijk gaat, maar ondertussen........
    In zak en as zitten hoort er ook bij, maar ik begrijp dat je een enorme wil en doorzettingsvermogen hebt, en nog verder wilt, ook al moet je er veel voor doen (en laten). Ik wens je heel veel sterkte, en nog gecondoleerd met je schoonvader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn leven is mooi dankzij jou, Mein Helfer. Heer Jezus in mijn leven als een kaarslicht in de duisternis. Je liet me de betekenis van geloof zien met je woorden. Ik weet dat zelfs toen ik de hele dag huilde nadenkend over hoe te herstellen, je niet sliep, je was me dierbaar. Ik nam contact op met het kruidencentrum Dr. Itua, die in West-Afrika woonde. Een vriend van mij hier in Hamburg komt ook uit Afrika. Ze vertelde me over Afrikaanse kruiden, maar ik was nerveus. Ik ben erg bang als het gaat om Afrika omdat ik veel vreselijke dingen over hen heb gehoord vanwege mijn christendom. god voor richting, neem een ​​moedige stap en neem contact met hem op in de e-mail en ga dan naar WhatsApp, hij vroeg of ik voor behandeling kon komen of ik wilde een levering, ik zei hem dat ik hem wilde weten Ik koop een ticket in 2 manieren om naar Afrika te gaan Om Dr. Itua te ontmoeten, ging ik daar heen en ik was sprakeloos van de mensen die ik daar zag. Patent, zieke mensen. Itua is een god die naar de wereld is gestuurd, ik heb mijn voorganger verteld over wat ik aan het doen ben, dominee Bill Scheer. We hebben een echte strijd prachtig met Spirit en Flesh. Aanbidding diezelfde avond. Hij bad voor me en vroeg me om te leiden. Ik bracht 2 weken en 2 dagen door in Afrika bij Dr. Itua Herbal Home. Na de behandeling vroeg hij me om zijn verpleegster te ontmoeten voor de HIV-test toen ik het deed. Het was negatief, ik vroeg mijn vriend om me naar een ander nabijgelegen ziekenhuis te brengen toen ik aankwam, het was negatief. Ik was overweldigd door het resultaat, maar gelukkig vanbinnen. We gingen met Dr. Itua, ik dank hem maar ik leg uit dat ik niet genoeg heb om hem mijn waardering te tonen, dat hij mijn situatie begrijpt, maar ik beloof dat hij zal getuigen over zijn goede werk. Goddank voor mijn lieve vriendin, Emma, ​​ik weet dat ik dit nu zou kunnen lezen, ik wil je bedanken. En veel dank aan Dr. Itua Herbal Center. Hij gaf me zijn kalender die ik in mijn huis op mijn muur legde. Dr. Itua kan ook de volgende ziekten genezen ... Kanker, HIV, Herpes, Hepatitis B, Inflammatoire Lever, Diabetis, Blaaskanker, Darmkanker, Borstkanker, Nierkanker, Leukemie, Lun, Fribroid, Onvruchtbaarheid, Ziekte van Parkinson, Inflammatory darmziekte, fibromyalgie, herstel je ex. U kunt contact met hem opnemen per e-mail of whatsapp, @ .. drituaherbalcenter@gmail.com, telefoonnummer ... + 2348149277967 .. Hij is een goede dokter, praat vriendelijk met hem. Ik weet zeker dat hij ook naar je zal luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen