zondag 18 augustus 2013

Nog steeds zomer

We hebben al een heerlijke zomer gehad. En hij is gelukkig nog niet voorbij. Vanaf eind juni bijna elk weekend gevaren. Vaak in Almere gelegen met mijn schoonouders. Maar ook een weekje met z'n vieren gevaren over de Randmeren, Gooimeer, Eemmeer, Veluwemeer. Erg mooi! Leuke plekjes aangedaan in Zeewolde, De Eemhof, eiland De Zegge en Riviera Beach in Biddinghuizen. Terugweg weer in Zeewolde, bij het Wij-land. Dus jachthavens en natuurgebieden met elkaar afgewisseld. We hadden prachtig weer. Tropisch warm voor Nederlands doen. Een enkele onweersbui in Huizen, dat hoort er ook bij.
Heerlijk, een totaal gevoel van vrijheid op zo'n boot. De jongens hebben zich ook prima vermaakt en wij ook! En zolang het mooi weer blijft, zullen we varen!
Tussendoor, voor zijn 70ste verjaardag, met mijn vader en zijn vrouw, mijn zusje en haar gezin, ook nog een weekend naar Preston Palace geweest. Ook erg leuk en gezellig!
Al met al zijn we de zomer goed doorgekomen, precies zoals we gehoopt hadden. Een hoop leuke herinneringen erbij. We hadden dan ook nog wel wat in te halen van vorig jaar;)

Als klap op de vuurpijl kregen we vorige week te horen dat mijn m-proteïne tegen alle verwachting in weer gedaald was. Na de stijging van 2,1 naar 2,7 vorige keer, stond hij nu opeens op 1,8!!
Misschien moet ik vaker varen, in de zon zitten, wijntjes drinken, nachtzwemmen, de was gewoon laten liggen, weekendjes weggaan, bbq-en, de boel de boel laten, boeken lezen, genieten en nog meer genieten. Zeg nou zelf: daar kan toch geen medicijn tegenop?












1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen